perjantai 3. toukokuuta 2019

toukokuu 4.5.2019


                  minä ajattlin kirjoittaa taas tänne blogia ja laitan lisää kuvia pitkästä aikaa, 
                          tänään olen siivonnut ulkona en käynyt kun satoi ja tuiskutti lunta. 
               olen katsontu mikko alatalo ja juice leskinen klasikoiden ilta dvd moneen kertaan, 
                  sitten olen kuunnellut paljon mikkon cd levyjä joita minulla on iso kasa. 
            päivä on mennyt ihan hyvin siivoilessa kämppää, ollut tietokoneella facebookissa. 
                               pelannut jotain pelejä, kiva taas päivitellä tätä blogia .      
           tänään myöhemmin kirjoitan vähän pitemmän blogin ja laitan jotain uusia.
                         kuvia tänne myös tämä kuva on otettu aivan vasta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti