lauantai 4. toukokuuta 2019

toukokuun 5.5.2019 sunnuntai ilta

                                                   ROKUALLA OTETTU KUVA 2019

             moikka kaikki ajattelin vähän kirjoitella tänne blogiini taas pientä kuulumista, 
    tänään on päivä mennyt ihan hyvin minun nella kissan kanssa kävimme vähän ulkona kävelee ihan pieni lenkki ulkona.  nyt vain tässä tietokoneella ollut facebookissa ja sitten vain     katellut vanhoi kuviani ja en mitään sen ihmeempiä ole tehnyt tänään.  tänään ja eilen täällä 
                           satoi lunta maahan mutta nyt sulaneet lumet poissa.  
   kumpa olisi jo heinäkuu pian, huomenna minä menen käymään eläin kaupassa ja ostan ruokaa minun hamsterille jotain uutta, ja myös mun kissallekkin ostan jotakin. 
           


                    olen katsonut moneen kertaan tuon dvd konsertin joka on tuossa oikealla puolella.
     cd levyä kuunnellut joka päivä illalla kun alan nukkuun niin tulee paremmin uni minulle.                  
                                       

                      kiva päästä kohta tuolla potkurilla menee ulkona potkuttelemaan. 
            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti